- Meta Ads
- TikTok Ads
- Webudvikling
- Konverteringsoptimering (CRO)
Mark fra Atnu søgte en specialiseret e-commerce vækstpartner, der kunne hjælpe med alle de digitale områder indenfor marketing, web, CRO og mere. Han ønskede en partner, der kunne indfri de store ambitioner for Atnu i et konkurrencepræget marked. Derfor indgik han et samarbejde med Dvisionmedia.
Strategi og Implementering:
Forventningsafstemning og Strategiudvikling: Vi begyndte samarbejdet med en dybdegående samtale og forventningsafstemning med Mark for at forstå ambitionerne, ønskerne og målene for Atnu. Ud fra dette begyndte vi at tegne en strategi, der skulle give Atnu den position på markedet, som var målsætningen
Markedsanalyse og ICP: Vi udførte dybdegående markedsanalyser af Atnu’s ICP og kernemålgruppe, som viste sig at være bredere end blot træningsentusiaster. Dette åbnede op for et langt større marked og dermed et gigantisk potentiale.
Webudvikling og Konverteringsoptimering: Vi udviklede en webshop, der både tiltalte det bredere marked brandmæssigt og sikrede en ultra nem brugeroplevelse. Den nye webshop resulterede i en markant forbedret konverteringsrate fra dag 1.
Content Management: mens shoppen blev bygget var der fuld fart på content-management delen. Der blev udarbejdet storyboards, til div. marketingvinkler, og der blev udarbejdet scripts, som både talte til det varmere segment, for at opsamle lavt hængende frugter nu og her, men også scripts som tiltalte den større målgruppe, som hverken endnu var bekendt med Atnu, eller behovet for det Atnus produkter gjorde for dem
Kampagneopsætning og Optimering: Når alt ovenstående content var udarbejdet, og webshoppen stod klar, igangsætte vi hos Dvisionmedia alle kampagnerne på div. platforme, hvor vi sendte trafik til både frontpage, collectionpage, og productpage, for at identificere hvilken sales og conversion funnel vi fik de bedste resultater med, samt hvilket content målgruppen resonerede og engagerede sig bedst med.
Der gik ikke mange dage før vi kunne danne os nogle datadrevet konklusioner, som gav os indblik i hvor vi skulle intensivere og allokere budgettet for at det her ville gå lynhurtigt i den rigtige retning.
Og derfra gik det stærkt.