- Paid Social
- Google Ads
- SEO
- Email Marketing
- Webudvikling
- Konverteringsoptimering (CRO)
Labellab søgte en specialiseret e-commerce partner, der kunne håndtere alt fra A-Z og skabe synergi på tværs af deres marketingkanaler. Derfor valgte de at indgå et samarbejde med Dvisionmedia.
Strategi og Implementering:
Webudvikling og Konverteringsoptimering: Vores CRO-specialister gik i gang med at opbygge en helt ny identitet og webshop fra bunden med fokus på avancerede funktioner, som et konkurrencepræget marked ikke kunne matche. Vi fokuserede på at øge LTV, AOV og konverteringsraten for nye kunder.
Kunderejse og Strategiudvikling: Mens den nye webshop blev udviklet, arbejdede vores strategi-team på at designe hele kunderejsen for både nye og eksisterende kunder. Målet var at maksimere salg og profit gennem hele sales funnel. Dette omfattede en omfattende PPC-strategi, paid social-strategi og email marketing-strategi.
Google Ads: Vi så hurtigt resultater gennem diverse search- og shoppingkampagner, hvor vi fokuserede på både varme leads, der søgte specifikke produkter, og uoplyste kunder, der søgte løsninger på deres problemstillinger, som Labellab kunne løse.
Paid Social: Vores paid social-strategi inkluderede content management, hvor vi leverede informativt og uddannelsesmæssigt indhold, der hjalp ICP’en og Labellabs primære målgruppe med at forstå, hvorfor deres produkter og løsninger var relevante for deres situationer.
Email Marketing: Vi opbyggede en loyalitetsbase gennem email marketing, som fra måned 1 øgede AOV, Customer LTV og konverteringsraten for den halvvarme trafik.