- Paid Social
- Webudvikling
- E-mail Marketing
Gunma kom til os med en iværksætterdrøm om at skabe et swimwear brand, hvor kunderne kunne mixe & matche forskellige styles, samtidig med at de byggede et stærkt brandunivers. Shopify tilbød ikke denne funktion som standard, så vi måtte bygge og kode denne funktion fra bunden.
De ønskede at samarbejde med et team, som kunne hjælpe dem proaktivt med alle de essentielle digitale grene for at opnå en robust vækst og skabe en shop, der havde alt, hvad de skulle bruge. Derfor indgik de et samarbejde med Dvisionmedia.
Strategi og Implementering:
Webudvikling: Vi begyndte med at bygge deres drømmeshop med den DNA og tone-of-voice, som de ønskede, og ikke mindst de funktioner, de drømte om. Vi udviklede en skræddersyet løsning, der tillod kunderne at mixe & matche swimwear styles.
Strategi og Kommunikation: Vores kreative og strategiske specialister udviklede en kommunikationsstrategi, der resonnerede med Gunmas ICP. Vi udarbejdede scripts, storyboards, hook writing og offer-creation for at sikre, at budskaberne ramte kernemålgruppen præcist.
Content Management: Vi skabte engagerende content og planlagde kampagner, der skulle føre potentielle kunder gennem hele salgstragten. Vi designede materialet til hvert led i kunderejsen, fra første touchpoint til køb.
Launch og Optimering: Da alt var tilrettelagt, trykkede vi på “launch” knappen og begyndte med datadrevne analyser og optimeringspunkter. Efter de første 14 dage havde Gunma udsolgt på halvdelen af sortimentet, og vi satte midlertidigt foden på bremsen, mens vi ventede på restock. Denne periode blev brugt effektivt til at udarbejde mere content baseret på de vindende elementer fra den fremragende opstartsperiode.
Efter restocken satte vi foden tilbage på speederen, og væksten fortsatte med samme fart.