- Shopify
- Konverteringsoptimering (CRO)
- Meta
- Google Ads
Strategi og Implementering:
Webudvikling og Konverteringsoptimering: Vi startede med at optimere Konkursprisers webshop ved at udføre en række A/B splittest på produktsiderne. Dette hjalp os med at identificere de mest effektive elementer, der kunne forbedre brugeroplevelsen og øge konverteringsraten. Vores team sikrede, at webshoppen blev mere brugervenlig og visuelt appellerende, hvilket resulterede i højere konverteringer.
Google Ads: For at maksimere kontrollen over performance, segmenterede vi produktfeedet baseret på prisklasser og produktkategorier. Vi implementerede dynamisk remarketing og brandkampagner for at beskytte og fange trafik fra Meta. Denne segmentering gjorde det muligt for os at målrette annoncerne mere præcist, hvilket førte til en betydelig forbedring i kampagnernes effektivitet.
Paid Social: Via paid social blev der stærkt fokuseret på filtrering af kataloger og feeds for at opnå den højeste relevans hos modtageren for hver eksponering og annonce. Ligeledes blev der sat fokus på ‘trust-building’ gennem autentisk videomateriale, som show-casede produkter direkte fra lageret, da konkursprisen agerede i en branche med mange dropshippers, og virksomheder med et halvskidt ry.
Igennem både video- og karruselmateriale blev der udarbejdet attraktive offers, med fokus på scaricty og urgency, så vi kunne opnå den højeste konverteringsrate på alle annoncer.
Dertil blev alle ‘offers’ også skræddersyet til de forskellige segmenter, som lå indenfor konkursprisers målgruppe, med fokus på poas her og nu. (profit on ad spend)