- Direct Response Marketing
- Meta Ads
- TikTok Ads
- Content Management
- Konverteringsoptimering (CRO)
Di-vsn havde stor succes med retailers, forhandlere og B2B, men søgte en specialiseret e-commerce vækstpartner, som kunne tage deres D2C forretning til næste niveau via direct response marketing. Derfor indgik de et tæt og proaktivt samarbejde med Dvisionmedia.
Strategi og Implementering:
KPI- og Performanceanalyse: Vi startede med en grundig analyse af de tidligere annoncesetups på tværs af forskellige konti, herunder Meta- og TikTok-annoncer. Vi identificerede åbenlyse mangler og direkte optimeringspunkter, som kunne løfte niveauet fra første måned.
ICP Markedsanalyse og Offer-Creation: Vi udførte en ICP (Ideal Customer Profile) markedsanalyse for at finde de marketingvinkler, som Di-vsns målgruppe reagerede og konverterede bedst på. Vi udviklede også en offer-creation strategi for at øge konverteringsraten for nye kunder.
Content Management og Marketingvinkler: Di-vsn lavede førhen content, der appellerede til den eksisterende målgruppe, men for at åbne op for nye kunder, eksekverede vi bredere på deres marketingfunnel. Vi udviklede content og marketingvinkler, der appellerede til de psykologiske elementer, som vores markedsresearch havde identificeret.
Vi fokuserede på at vise tøjet i livsstilssammenhænge, som den primære målgruppe reagerede positivt på. Dette øgede opmærksomheden og engagementet.
Konverteringsoptimering og Offers: For at konvertere store dele af den nye trafik, udarbejdede vi specifikke tilbud såsom BOGO (Buy One, Get One) med deres populære kasketter. Et eksempel på et tiltag var: “Buy your favourite pieces of clothing today, and get a free cap (Only x available).” Dette hjalp med at øge konverteringsraten uden at devaluere brandet med store rabatter.