Team member Daniel
Daniel Sølvberg
Typically replies instantly
Daniel Sølvberg
Hej 👋 Vi er live nu – sig endelig til, hvis vi kan hjælpe dig!
Start Chat

Hvad hjalp

vi med

Kunde:
ByLivi
Website:
bylivi.dk
Vores rolle:
Shopify, Meta, Google, E-mail marketing, TikTok, Snapchat
  • Paid Social (Meta, TikTok, Snapchat)
  • Google Ads
  • Webudvikling
  • Email Marketing
  • Konverteringsoptimering (CRO)
  • Creator Marketing

I starten af 2022 drømte ByLivi om at starte et smykkebrand, som en stor del af piger og kvinder i Danmark skulle gå med. De søgte en partner med erfaring i digital dominans, specialiseret i hardcore brandbuilding og e-commerce vækst, der kunne hjælpe dem med at tage brandet fra 0 til millionomsætning.

Derfor indgik de et samarbejde med Dvisionmedia.

Nu, et par år senere, er de en af landets største Direct-to-Consumer smykkebrands med en månedlig millionomsætning.

Vi indledte samarbejdet, med en dialog omkring deres ønsker til design, og branddna. Derefter gik vi til værks.

Webudvikling og Konverteringsoptimering:

Vi startede med at udvikle en elegant og brugervenlig webshop, som afspejlede den brand-identitet som ByLivi ønskede, kombineret med elementer, der resonerede med deres ICP og kernemålgruppe, da det var hyperrelevant for senere i processen, da vi ønskede en rød trød igennem hele marketingmixet, så vi fra dag kunne skabe vores anerkendte synergi effekt på tværs af div. kanaler

Paid Social & Content management

Imens vores udviklingsteam, var i fuld gang med udarbejdelse af webshoppen ud fra det aftalte design, gik vi sideløbende igang med content-management delen, hvilket var en afgørende faktor for hele succesen bag casen, da dette var en ren og skær brandbuilding case.

Ud fra vores aftalte ICP og kernemålgruppe tegnede vi storyboards til videomateriale, hvor vi indragede statister, kreatører, og mikroinfluencers, som vi vidste at vores ICP kunne afspejle sig, så vi fra første touchpoint i kunderejsen kunne skabe interesse med relevant indhold, som målgruppen fandt tiltalende.

Ud fra et og samme materiale, kunne vi også udarbejde en masse livstilsbilleder, som kunne bruges på både produktsider, med fokus på øgning af konverteringsraten, men også som push materiale i vores marketingfunnel, da det apperelere spot-on med målgruppen.

Når alt dette materiale var klargjort i forberedelsesfasen, og webshoppen var klar med de konverteringsdygtige elementer, så stod den på igangsættelse, og løbende monitering, analysearbejde og konkludering og implementering.

Resultaterne kom hurtigt:

Efter de første par uger og måneder, med en masse forskellige splittest, løbende analysering, monitering mm begynde der relativt hurtigt at opstå mønster, i “winning-elements”. Vi var her begyndt at spore os ind på, hvilket contentformat, hvilken marketingvinkel, hvilken mikroinfluencer, og hvilket type indhold, som vores ICP reagerede bedst på, samt hvor vi så den bedste performance.

Derfra lagde vi massivt fokus på volumen af det materiale, og intensivered hardcore på at få så meget live som muligt, for at udnytte det momentum som vi på kort tid havde skabt.

Imens vores team foretog sig denne aktivitet, begyndte vi at integrerer ByLivi med flere af vores bureaupartneraftaler, hvilket har medført mere rentable og vækstrige løsninger via upsells og gode placeringer på diverse platforme, udover dem vi selv agere på.

Vedvarende vækst og markedslederskab:

Vores push/pull marketing, spillede nu i stor grad, og vi havde fået opbygget en sales-funnel, hvor vi kontinuerligt hældte nye kundegrupper ned i salgstragten, så vi på den måde, hele tiden kunne skalere spend, uden at destrurere vores CAC og Roas ud fra de targets som var blevet sat.

Vi nåede nu også til et punkt, hvor vi havde en stor nok kundebase, og nok data til at kunne salgs- og profitmaksimere via post-purchase oplevelser.

Så her begyndte arbejde med post-purchase funnels, og genaktivering af tidligere kundegrupper igennem separate og skæddersyede landingpages, kombineret med email marketing tiltag.

Dette gjorde at vi fra første uge af denne aktivitet, øgede LTV med over 44% på alle de kunder som var blevet købt i forgangene perioder.

I disse perioder, var vi flere gange udsat for udsolgt varer på best-sellers. Dette medgjort at vi gav en hjælpende hånd ifht forecase af indkøb, så vi hele tiden kunne bibeholde et attraktivt varelager, så vi ikke var nødsaget til at slippe foderen fra speederen, og droppe momentum.

Og det var det der skete – siden da, har vi ikke sluppet foden fra speederen og ByLivi omsætter månedligt for et millionbeløb, med en rigtig flot profitmargen.

Vi har her valgt at highlighte disse resultater:

Resultater

Kundeudtalelse:

“Fra 0 til en tocifret millionomsætning på rekordtid!

Vi har fornøjelsen af at arbejde sammen med teamet fra DVISIONMEDIA med alle aspekterne af vores forretning. Alt fra udvikling af vores webshop, konverteringsoptimering, performance-marketing, branding, organic TikTok, e-mail marketing, retention marketing, landingpage-udarbejdelse, rådgivning omkring sortiment, datadrevne beslutninger og meget mere.

Det, der virkelig adskiller DVISIONMEDIA fra andre bureauer eller væksthuse, er deres proaktivitet og engagement. Vi er i daglig dialog med dem, og de står altid til rådighed ift. at finde svar og løsninger på alt – uanset hvad udfordringen måtte være. Det føles som om, de er en del af forretningen.

Vi står ikke stille en eneste dag. Der kommer nye idéer og tiltag fra dem på dagsbasis, som er 100% baseret på enten eksisterende data eller hypoteser fra eksisterende data. På den måde bliver vi hele tiden klogere på, hvad der giver forretningen det bedste afkast.

Med deres hjælp har vi ikke bare nået vores mål – vi har slået omsætningsrekorder år for år og vækstet med over 225% på årsbasis.

Teamet fra DVISIONMEDIA tænker heller ikke kun på toplinjen. De kigger holistisk på vores forretning med alle vores KPI’er for øje, hvor de både tager udgangspunkt i priserne, vi betaler for nye kunder på tværs af forskellige kanaler, livstidsværdien på kunderne og forøgelsen af vores ordrestørrelser. Dette styrker bundlinjen for hver ordre.

Man kan tydeligt mærke deres kombination af kompetencer og ambitioner for os som forretning. De laver løbende budgetændringer på uge- eller dagsbasis, og der er nye kreativer og marketingvinkler i støbeskeen hver dag – der sker hele tiden noget nyt!

Udover at de eksekverer på performance-marketing-delen, har de også et stort fokus på at brande os som det brand, vi ønsker at være. Hver handling eller aktivitet er med omtanke for, hvad vores kernekunde kan afspejle sig selv i.
Dette kan virkelig mærkes med renters rente-effekt.

Der kan ikke dannes nogen tvivl om, at DVISIONMEDIA altid har hånden på pulsen med alle aktiviteterne i vores forretning. Vi føler os 120% trygge ved at overdrage al ansvaret for e-commerce-delen til dem, så vi trygt og roligt kan bruge vores tid på de ting, vi godt kan lide at lave – bl.a. udvikling af sortimentet, som i 2025 kommer til at blive meget bredere!

Vi ser her en tilgang til tingene, som man normalt næsten ikke ville turde håbe på.

Dette er blot ordene fra os med udgangspunkt i de sidste par år – vi ser frem til en endnu vildere tid fra 2025 og fremad, hvor der står på yderligere ekspandering af markeder og endnu mere vækst.

•⁠ ⁠Lisa, co-founder, By Livi”

VÆKST
Fra 0 → 25.000.000 på under 2 år
PÅ 2 ÅR
No items found.

Responsivt

design

Måske du brænder inde med

nogle af følgende

spørgsmål?

Hvilke resultater kan jeg som kunde forvente?

Som din vækstpartner kan vi aldrig love eller garantere specifikke resultater, da der er mange eksterne faktorer, der spiller ind, såsom markedsreaktioner, konkurrenttiltag og sæsonmæssige elementer. Dog kan du forvente, at du får et specialiseret team dedikeret til din case, som har massiv erfaring med at vækste og skalere nogle af de største og mest anerkendte brands, både nationalt og internationalt.

Vi arbejder målrettet på at optimere din digitale tilstedeværelse og anvender data-drevne strategier for at maksimere din ROI. Med vores ekspertise og omfattende erfaring kan du forvente, at vi leverer innovative løsninger og en vedvarende indsats for at nå dine vækstmål.

Hvad hjælper i helt konkret med?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Hvem arbejder vi med?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Hvad er jeres arbejdsproces?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Hvad gør jer unikke?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Hvilken slags kommunikation kan jeg forvente?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.